maandag 24 maart 2014

Seizoen 2013 / 2014 & een update.

En toen was gisteren het schaatsseizoen 2013/2014 officieel afgelopen. Gisteren ben ik naar Thialf gegaan voor het WK Allround schaatsen, maar dat was helaas een domper. Het was zo ontzettend druk, ik stond nog net niet buiten en kon werkelijk waar niks zien, zelfs de grote schermen niet. Ik vond het zo jammer dat ik echt met pijn in me hart na een uur alweer naar huis ben gegaan. Ik had echt het idee dat er gewoon teveel kaarten waren verkocht / weggeven dan dat er in Thialf past. Zelfs bij de zittribune moesten mensen gaan staan. En ik denk dat dat al genoeg zegt. Ik wou heel graag voor jullie een verslag maken en met mooie foto's, maar helaas... die heb ik niet voor jullie.




Maar wat een pracht seizoen was dit toch, het EK Allround goud voor Ireen Wüst & Jan Blokhuijsen, WK Sprint goud voor Michel Mulder, het WK Allround goud voor Ireen Wüst en Koen Verweij, en dan niet vergeten de allermooiste Olympische Winterspelen ooit! Wauw wat was Sochi mooi zeg. Maar we hebben natuurlijk ook nog de Nederlandse kampioenschappen gehad en de mooie World Cups. Ik heb echt intens genoten van dit pracht seizoen. En wat vonden jullie van die seizoen? Wat vonden jullie de mooiste wedstrijd? De mooiste rit? Laat het achter bij de reacties want dat lijkt me echt leuk om te weten van jullie.

En nu komt de lange zomer, en ik zat een beetje te denken van wat kan ik nou allemaal op mijn blog gaan plaatsen? Wat zouden jullie leuk vinden? Ik had al een paar ideetjes zoals:
- Delen van mijn verzameling laten zien.
- Schaatsers met wie ik op de foto sta.
- Een samenvatting van dit schaatsseizoen?
- En een vooruitblik?

Als jullie nog ideeën hebben laat het me weten! Dat lijkt me echt tof!!

Tot snel.

Liefs,
Tamara.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten