woensdag 5 maart 2014

Helden van Sotsji!

Gisteren heb ik zo iets moois bij de post gekregen, namelijk een boek wat de Telegraaf heeft uitgeven "Helden van Sotsji". Ze hebben een prachtige samenvatting gemaakt van de Olympische Spelen in Sotsji, alle sporten staan er in, maar het boek gaat vooral om de medaille oogst van Nederland. Ik heb een paar foto's van het boek gemaakt zodat jullie het ook een beetje kunnen bekijken.


Toen ik het pakketje uitpakte en de voorkant zag, dacht ik echt van WAUW wat is dit mooi. En dan moet ik de binnenkant nog bekijken.

Inhoudsopgave van het boek.

In dit boek hebben ze alle dagen van de Olympische Spelen samengevat, en met nadruk op de medaille successen van Nederland. Ook hebben ze van een aantal sporters een portret gemaakt.


Kijk hoe mooi het boek is? Dit ziet er toch prachtig uit? Zo zien alle dagen eruit, op elke bladzijden zijn er prachtige en duidelijke kleurenfoto's te zien.

Portret van Sven Kramer. 

Ook hebben ze van een bepaalde sporters een portret gemaakt, dit is er 1 van, namelijk Sven Kramer.

De 3KM van Ireen Wüst.
En deze prachtige foto van Michel Mulder.

Toen ik dit boek doorbladerde kreeg ik echt een lach op mijn gezicht, wat is dit een prachtig boek! Prachtige foto's en mooie verhalen. Dit is een boek voor de echte schaats/sport fan. Zodat we deze prachtige Olympische Spelen nog een keer kunnen herbeleven.

Ik heb dit boek besteld op de shop van de Telegraaf. Het boek kost €9,95 plus de €1,99 verzendkosten. Er is een beperkte oplage dus wees er snel bij als je dit boek wilt.

Zelfs de achterkant is mooi!

En wat vinden jullie van dit boek? Zouden jullie heb ook kopen of heb je hem al?

Liefs Tamara.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten