zaterdag 5 april 2014

Schaatsers met wie ik op de foto sta!

Vandaag laat ik aan jullie zien met welke schaatsers & schaatssters ik op de foto sta. Het zijn er niet heel veel, maar ik hoop natuurlijk dat het in de toekomst steeds meer worden. Bij het EK Allround van 2009 in Heerenveen ging ik voor het eerst naar Thialf toe, ik had toen VIP kaarten gewonnen. Ik keek me ogen uit en was meteen verliefd. Het seizoen daarna ging ik ook kaarten kopen voor wedstrijden in Heerenveen, en sinds seizoen 2010/2011 ben ik ook met schaatsers op de foto gegaan. Kijken jullie snel mee?


De eerste keer dat ik met schaatsers op de foto ging was tijdens een World Cup in Heerenveen in 2010. Het was geloof ik november en ik was daar met mijn moeder. Op die dag ben ik met 3 schaatsers op de foto gegaan.

Als 1e was het met Jenny Wolf, we hadden zitplaatsen op de west tribune en ze kwam voor bij lopen. Ik vond het enorm eng om het te vragen ( nu nog hoor ) maar ze wou met me op de foto!



Toen alle wedstrijden waren afgelopen kwam Shani Davis de tribune op stormen, achter mij zaten grote fans van hem en hij wou daar graag mee praten. Ik liet die kans natuurlijk niet liggen en ging ook met Shani Davis op de foto!


Toen alles was afgelopen was ik nog even met me moeder naar de hoofdingang gegaan, en daar zag ik Stefan Groothuis staan, ik was zo enorm zenuwachtig ik durfde het haast niet te vragen, maar uiteindelijk stapte ik naar hem toe en vroeg ik of ik met hem op de foto mocht en ik vroeg een handtekening.


En toen heel veel wedstrijden later, we waren geloof ik ook al 1 of 2 seizoenen verder kwam mijn droom uit. Ik zag Sven Kramer en ben toen met hem op de foto gegaan. Wat vond ik dat eng toen, ook hier was ik enorm zenuwachtig, maar wauw wat ben ik blij met deze foto!


En die zelfde dag ben ik ook met Havard Bokko op de foto gegaan. Mijn dag kon niet meer stuk!


En mijn laatste foto is van het afgelopen seizoen. Ik ben toen met Jan Blokhuijsen op de foto gegaan. En wat is hij super tof in het echt zeg! Je kon rustig met hem een praatje maken en hij nam alle tijd om met je op de foto te gaan. Ook met deze foto ben ik enorm blij. 



Dit waren al mij foto's. Ik hoop dat jullie dit leuk vonden en tot snel op mijn blog! :)

Liefs Tamara. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten