maandag 20 april 2015

Interview op Schaatsen.nl - #schaatsfanforever

Een aantal weken terug ben ik benaderd op Twitter door Schaatsen.nl of ik mee wou werken aan een interview over trouwe schaatsfans. Ik voelde me vereerd toen ik het las en heb direct ja gezegd! 2 weken terug kwamen Maaike & Mady bij me langs voor het interview, we hebben ruim een uur gekletst over mijn grootste hobby en hebben foto's gemaakt. Gisteravond is het interview online gekomen en het is echt ontzettend mooi geworden, ben er zelfs een beetje trots op :).



Hierbij wil ik Schaatsen.nl ( Maaike & Mady ) ontzettend bedanken voor het interview en voor de foto's! Ik vond het echt super leuk! Klik hier om het gehele interview te lezen.

Wat vonden jullie van het interview?

2 opmerkingen:

  1. Het is echt een leuk artikel geworden! =D Leuk dat je hiervoor benaderd werd via Twitter!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ben zelf ook echt super blij met het resultaat!

      Verwijderen