vrijdag 17 oktober 2014

Presentatie magazine 2014 / 2015.

Het schaatsseizoen staat op het punt van beginnen en als het aan mij ligt mag het nu ook echt weer gaan beginnen. Zoals elk jaar is de presentatie magazine van Schaatsen weer uitgekomen. Ik laat vandaag een klein stukje van dit magazine aan jullie zien.


Vanmiddag had ik de magazine opgehaald en als een kind zo blij ging ik er direct in lezen, het is alweer het 12e jaar dat ik dit magazine in me bezit heb. Dit jaar staan er onder ander interviews in van Koen Verweij, Ireen Wüst, Sven Kramer en Jillert Anema. En zoals elk jaar de presentatie van alle langebaan en marathon teams.



Het is dit jaar wel wennen, altijd was TVM Schaatsploeg de eerste ploeg die je in dit magazine zag maar zoals jullie allemaal weten zijn hun gestopt. Dit jaar staat Team Corendon als eerste er in. En bij elke schaats(t)er hun foto, hobby's en hun gereden prestaties van de afgelopen jaren.



Ireen Wüst en Sven Kramer zijn onder ander geïnterviewd voor dit magazine. Hun hebben jaren lang getraind bij Gerard Kemkers en ze gaan nu allebei hun eigen weg bij andere ploegen en andere trainers. Bij allebei is het een heel mooi verhaal geworden. En de rest verklap ik niet, dat mogen jullie zelf lezen haha!

Wat ik persoonlijk wel een beetje mis in dit magazine is een kleine terugblik op vorig seizoen en dan bedoel ik vooral Sochi 2014, alle andere jaren stond Jong Oranje ook in dit magazine maar dit jaar helaas niet en dat geld het zelfde voor de shorttrackers die staan er helaas ook niet in.

Maar al met al ben ik ontzettend blij dat dit magazine weer uit is, binnenkort krijg ik ook het jaarboek van afgelopen jaar weer binnen. En als jullie het leuk vinden laat ik het zien op mijn blog. Van mij mag het schaatsseizoen nu echt beginnen, ik ben er klaar voor!

Dit magazine kost €6,95 en is o.a te koop bij de Bruna.

Liefs Tamara.

En waar kijken jullie naar uit aankomend schaatsseizoen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten