donderdag 8 mei 2014

Mijn verzameling #2. Krantenknipsels.

Vandaag laat ik aan jullie mijn 2e deel van me verzameling zien. En dat is mijn krantenartikelen verzameling. Ik ben begonnen met het sparen rond 2004, ik was toen nog erg jong en nog niet zo heel fanatiek in het sparen. Sinds 2006 ben ik echt alles over het langebaan schaatsen gaan sparen en daar heb ik nu ook een enorme verzameling van.





Ik spaar mijn grote krantenknipsels in mapjes zoals de foto hierboven. De wat kleinere stukjes plak ik in. Ik heb nu al 4 plakboeken vol en ben net begonnen aan de 5e.


Op de foto hierboven zie je mijn 4 plak boeken. Je ziet ook hoe ik het allemaal een beetje inplak. Ze zitten echt stampvol en er kan niks meer bij. De lichtblauwe rechtsonder is de nog bijna lege plakboek, die kan ik mooi gebruiken voor aankomend seizoen.


Niet mijn mooiste krantenknipsel maar wel 1 van de oudste en misschien wel de oudste. Deze is van oktober 2003 uit de Veronica Magazine. 


Dit is ook 1 van mijn oudste krantenknipsels. Dit was voor het WK Afstanden, uit de AD van 12 maart 2004.

Ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te zien, en er komen nog meer artikelen online van mijn verzameling.

Hebben jullie nog tips voor me blog laat me weten, dat lijkt me echt leuk!

Liefs Tamara.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten