dinsdag 22 april 2014

Mijn verzameling #1. Schaatsseizoen.

Vandaag laat ik mijn 1e deel van mijn schaatsverzameling aan jullie zien. Mijn verwachting is dat ik het in 5 delen aan jullie laat zien. Maar dat is nog even afwachten. Het 1e deel gaat over mijn verzameling boeken van Schaatsseizoen.




Deze serie boeken komen altijd rond september / oktober uit en hebben het schaatsseizoen samengevat. Van grote toernooien zoals een EK & WK, kleinere toernooien, gewestelijke kampioenschappen maar ook shorttrack en marathon. Echt alles van de afgelopen winter kan je er in terug lezen.

Ik spaar deze boeken sinds mijn geboortejaar en dat is 1994. Maar deze boeken zijn er al veel langer, je hebt zelfs boeken uit de jaren 80. Maar voor me zelf vond ik vanaf 1994 wel mooi. Het zijn prachtige boeken met vooral de laatste jaren mooie kleuren foto's. Ik ben erg blij met deze serie en ik mag ze graag doorbladeren, vooral in de zomer als ik een "schaatsdip" heb haha! :-)

Het 1e boek dat ik heb is jaargang 23 tot en met jaargang 41. Het boek van afgelopen schaatsseizoen komt daar nog bij. Ook heb ik 1 boek nog niet en dat is jaargang 28 ( 1999 / 2000 ), daar ben ik nog naar opzoek en dan heb ik ze allemaal.



Ik hoop dat jullie het 1e deel van mijn verzameling leuk vonden om te zien, er komen nog meerdere delen aan met de rest van mijn schaatsverzameling.

Hebben jullie ook boeken van Schaatsseizoen?

Liefs Tamara.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten